Nazwa usługi: Wniosek o wydanie Karty Mieszkańca "Moje Miasto Zielonka"
   
Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Miasta Zielonka

Lipowa 5/

05-220 Zielonka

22 761 39 00

22 781 99 89

   
Wymagane dokumenty:
  • Wniosek o wydanie Karty Mieszkańca „Moje Miasto Zielonka”, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Regulaminu Karty Mieszkańca „Moje Miasto Zielonka
  • Do wglądu: dowód osobisty (osoba zameldowana) lub deklaracja PIT (osoba niezameldowana) rozliczająca podatek dochodowy od osób fizycznych za rok poprzedni w Urzędzie Skarbowym w Wołominie ze wskazaniem adresu zamieszkania w mieście Zielonka lub Karta Mieszkańca rodzica (nieletni)
   
Sposób załatwienia sprawy: Wniosek o wydanie Karty Mieszkańca „Moje Miasto Zielonka”, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Regulaminu Karty Mieszkańca „Moje Miasto Zielonka"
   
Opłaty:

Brak, a w przypadku utraty Karty za wydanie duplikatu 10 zł płatne na
konto UM Zielonka nr 59 1020 1026 0000 1302 0260 8149 w Punkcie
realizacji opłat w budynku Urzędu Miasta na parterze w godzinach:
poniedziałek 8.00-17.00, wtorek-czwartek 8.00-16.00, piątek 8.00 - 15.00
lub w innym banku

   
Czas załatwienia sprawy: Niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 21 dni od dnia złożenia wniosku
   
Tryb odwoławczy: Nie przysługuje
   
Podstawa prawna: Inne
Zarządzenie nr 192/14 Burmistrza Miasta Zielonka z dnia 28 października 2014 r.
Inne
Regulamin karty Mieszkańca „Moje Miasto Zielonka” – załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 192/14 Burmistrza Miasta Zielonka z dnia 28 października 2014r.
   
Inne informacje:
   
Formularz elektroniczny:
   
Dokumenty dodatkowe:
   
Usługi powiązane: