Nazwa usługi: Umorzenie, odroczenie terminu zapłaty, rozłożenie na raty należności pieniężnych cywilnoprawnych
   
Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Miasta Zielonka

Lipowa 5/

05-220 Zielonka

22 761 39 00, Naczelnik wydziału: (22) 761 39 20, Pracownicy wydziału: (22) 761 39 39

   
Wymagane dokumenty:
  • Wniosek dotyczący danej sprawy
   
Sposób załatwienia sprawy:
   
Opłaty:

Brak

   
Czas załatwienia sprawy: 30 dni, w sprawach szczególnie skomplikowanych 2 miesiące
   
Tryb odwoławczy: Brak
   
Podstawa prawna: Ustawa
z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 305 z późn. zm.)
Inne
Uchwała Nr XLVI/433/10 Rady Miasta Zielonka z dnia 26 kwietnia
2010r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu umarzania,
odraczania spłaty i rozkładania na raty należności pieniężnych
mających charakter cywilnoprawny przypadających Gminie
Zielonka oraz jej jednostkom podległym
   
Inne informacje: Jeżeli organ podatkowy nie może załatwić sprawy w ustawowym terminie zawiadamia wnioskodawcę o przyczynie niedotrzymania terminu oraz wyznacza nowy termin załatwienia sprawy (art. 36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.). Do umarzania, odraczania spłaty i rozkładania na raty należności przedsiębiorców stosuje się dodatkowo przepisy ustawy z dnia 30 kwietnia 2004r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 708 z późn. zm.).
   
Formularz elektroniczny:
   
Dokumenty dodatkowe: Wniosek o rozłożenie zadłużenia na raty.pdf
   
Usługi powiązane: