Nazwa usługi: Wydanie zaświadczenia o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu
   
Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Miasta Zielonka

Lipowa 5/

05-220 Zielonka

22 761 39 00, Naczelnik Wydziału: (22) 761 39 23

22 781 99 89

   
Wymagane dokumenty:
  • Wniosek wg wzoru
   
Sposób załatwienia sprawy: Wydanie zaświadczenia o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
   
Opłaty:

17 zł. - opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia płatna na rachunek Urzędu Miasta Zielonka nr 59 1020 1026 0000 1302 0260 8149 w agencji banku w siedzibie Urzędu w godzinach: poniedziałek 8.15-16.30, wtorek-czwartek 8.15-15.30, piątek 8.15-14.30 lub w inny sposób.

   
Czas załatwienia sprawy: Do 7 dni a w przypadku potrzeby przeprowadzenia postępowania
wyjaśniającego do 30 dni.
   
Tryb odwoławczy: Nie przysługuje.
   
Podstawa prawna: Ustawa
z dnia 7 lipca 1994r. Prawdo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.)
- Art. 71 ust. 2 pkt 4
Ustawa
z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r. poz. 23 z późn. zm.)
- Art. 61 par. 3
- Art. 61 par. 3a
- Art. 61 par. 217
- Art. 61 par. 218
Ustawa
z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej i pkt 21 załącznika ww. ustawy. (Dz. U. z 2015 r. poz. 783 z późn. zm.)
- Art. 1 ust. 1 pkt 1b
   
Inne informacje:
   
Formularz elektroniczny:
   
Dokumenty dodatkowe:
   
Usługi powiązane: